Mohd Noor Shawal Mohd Noor Shawal Author
Title: Lirik The Faith - Perhatianmu (Attention Cover)
Author: Mohd Noor Shawal
Rating 5 of 5 Des:
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ اللهم صل على محمد وآل محمد السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه Perhatianm...
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه



Perhatianmu mengisahkan tentang seseorang yang nak CLASH, sebab dia tahu, couple dan ikhtilat itu dosa. Dia nak berubah. Dia nak move on. Dia nak kejar cinta Allah yang telah lama dia abaikan, yang telah lama dia tinggalkan akibat terlalu lama buta dengan cinta manusia.

Namun, bila dia nak clash, si dia tu asyik kacau hidup dia, ganggu hidup dia, ungkit kisah silam dia, kejar dia, hina dia dan sebagainya, bagi memastikan kita kembali pada dia.

Tapi, ujian berat mana pun yang berlaku, kita dah tekad untuk berubah dan kembali pada Allah.

MOGA lagu ni bermanfaat buat semua! Dan, jangan lupa tengok muzik video untuk lagu ini ! >Muzik Video Perhatianmu<  


THE FAITH - PERHATIANMU(Attention Cover)

Lagu asal: Charlie Puth
Lirik: Ustaz Adnin
TARBIAH SENTAP RECORDS

(VERSE - Amir)
Tikaku berubah berubah berubah melupakan tentang dia,
Lalu dirinya dirinya dirinya mengejar..
Namun hatiku hatiku hatiku tak pernah tenang dengannya,
Tak mampu aku menipu menipu diriku..

(PRE CHORUS - Fahimi)
Namun mengapa engkau menggangguku?
Biarku hidup sendirian
Kerana cinta palsu yang terbina,
Jauhkanku dari cintanya!

(KORUS - Aniq)
Bukan perhatian kau yang ku damba,
Walau ku di hina dina cela denganmu..
Ya, kerna perhatian-Nya yang ku damba, 
Ku rela di hina dina cela kerna-Nya!

(VERSE 2 - Amir)
Kan ku teruskan teruskan teruskan hidup ini tanpa kamu,
Kerna ku mahu ku mahu ku mahu cinta-Nya,
Walau ujian ujian ujian menggangguku tanpa henti,  Namun tidakku tidakku tidakku berpaling!

(PRE CHORUS - Fahimi)
Namun mengapa engkau menggangguku?
Biarku hidup sendirian,
Kerana cinta palsu yang terbina,
Jauhkanku dari cintanya!

(KORUS - Aniq)
Bukan perhatian kau yang ku damba,
Walau ku di hina dina cela denganmu..
Ya, kerna perhatian-Nya yang ku damba, 
Ku rela di hina dina cela kerna-Nya!

(BRIDGE RAMAI-RAMAI)
Biarkan ku sendiri biarku sendirian,
Biarkanku sendiri, tinggalku sendirian.
Biarkan ku sendiri biarku sendirian,
Biarkanku sendiri, tinggalku sendirian.. 

(Pre chorus Aniq)
Namun mengapa engkau menggangguku?
Biarku hidup sendirian,

(Fahimi)
Kerana cinta palsu yang terbina,
Jauhkanku dari cintanya!

(KORUS Akhir - Firdaus)
Bukan perhatian kau yang ku damba,
Walau ku di hina dina cela denganmu..
Ya, kerna perhatian-Nya yang ku damba, 
Ku rela di hina dina cela kerna-Nya!!

Huu..

Bukan perhatian kau yang ku damba,
Walau ku di hina dina cela denganmu..

About Author

Advertisement

Post a Comment

 
Top