Ramlah Special Masala Tea

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
اللهم صل على محمد وآل محمد
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه



hello hello.. haa dah lama xpromot promot produk ni kan.. apa kata hari ni korang baca bebelan aku pasal 'Masala Tea' ni.. ^^

Teh Masala adalah teh tradisional India. Masala dalam bahasa India bererti rempah ratus. Masala Tea ini mempunyai campuran rempah kayu manis, cengkih, buah pelaga India, gajus, susu serta teh.

Korang nak tahu apa kebaikan bende bende kandungan tu dalam Masala Tea ni? meh klik one by one artikel ku di bawah kalau rajin, kalau xrajin, baca title je korang dah boleh paham rasanya, berpuluh-puluh tambahan kebaikan dari pelbagai rempah ratus kini hanya dalam satu Teh sahaja..


  1. 7 Khasiat Kayu Manis
  2. 18 Khasiat Dan Kebaikan Cengkih
  3. 7 Khasiat Kacang Gajus
  4. 18 Khasiat Buah Pelaga

Amacam? Curious bab harga ler tu.. harga cun beb, boleh baca di bawah okey?



Berminat boleh terus whatsapp ke 017 7799 466 ^^v






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
 photo p18_zpsnhtphbmr.png